Kilka prostych zasad poprawiających jakość usług

Kilka prostych zasad poprawiających jakość usług 😊

1. Salon pracuje w różnych godzinach, aby zapisać się na usługę proszę dzwonić w godzinach od 9:00-17:00 pn-pt pod numer telefonu 662-079-831. W niedziele i dni telefon jest nieaktywny. W bardzo pilnych przypadkach proszę o SMS. Jeśli nie odbieram telefonu, oznacza, że mogę wykonywać zabieg. Proszę o cierpliwość, odzwonięJ

2. Każdy klient jest traktowany indywidualnie z wszelką starannością, aby czuł się komfortowo i bezpiecznie.

3. W salonie obowiązuje kultura osobista oraz wzajemny szacunek.

4. Prosimy o przybycie na umówioną wizytę 5 minut wcześniej.

5. W przypadku spóźnienia, prosimy o kontakt z salonem w celu takiej informacji. Jeśli spóźnienie jest dłuższe niż 15 minut może to skutkować nie wykonaniem usługi i przyjęciem kolejnej osoby.

6. Kiedy nie ma możliwości przybycia na umówioną wizytę, prosimy o wcześniejsze poinformowanie salonu telefoniczne. Nieobecność może być przyczyną braku szybkiego dogodnego terminu.

7. Notoryczne nieprzychodzenie na umówioną wizytę skutkuje pobraniem zaliczki w wysokości 20% ceny zabiegu lub braku możliwości rezerwacji kolejnego terminu.

8. Kochani PAMIĘTAJMY! Daj szanse innym na umówienie wizyty, jeśli odwołanie wizyty odbywa się tego samego dnia daje małe szanse na to, aby ktoś skorzystał z Twojego niewykorzystanego terminu.

9. Za zabiegi powyżej 400zł pobierana jest obowiązkowa zaliczka 150,00zł odliczana od ceny zabiegu. W przypadku, kiedy klient nie przyjdzie na umówiony zabieg, zaliczka przepada.

10. Jeśli przychodzisz z osobą towarzyszącą prosimy o zachowanie ciszy. Osoba towarzysząca przebywa na poczekalni lub w wyznaczonym do tego miejscu.

11. W przypadku towarzyszenia dziecka, opiekun jest odpowiedzialny za zachowanie i bezpieczeństwo dziecka w salonie. Opiekun ponosi koszty za ewentualne zniszczenia.

12. Klient jest odpowiedzialny za bezpieczne przechowywanie swoich rzeczy osobistych, salon nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zgubienia lub zniszczenia.

13. W przypadku konfliktów lub nieporozumień, personel salonu podejmie wszelkie działania w celu ich rozwiązania w sposób pokojowy i zgodny z zasadami uprzejmości.

Pokój zabiegowy jest strefą ciszy, relaksu. Ten czas jest dla Ciebie, a ja postaram się go umilić jak tylko potrafię, pozwól mi na to. Wycisz telefon, odłóż ważne sprawy na później i odpocznij 😊

Cieszę się jesteś! Patrycja 😊

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O mnie

Mam na imię Patrycja i od wielu lat jestem kosmetologiem. Studia w tym kierunku ukończyłam w 2016 roku i tuż po tym rozpoczęłam swoją pracę w zawodzie.

Kategorie

Archiwum

Tagi

Media społecznościowe